Mi kell a virtuális valóság térnyeréséhez?

Nehéz megítélni, hogy mikortól higgyünk a virtuális valóság üzleti lehetőségeiben. Vajon mi és mikor hozza meg azt az áttörést, aminek következtében a VR teret hódít a játékok, az oktatás és más piacokon? David Bowman, a Crytec videojáték gyártó cég igazgatója szerint eljött az ideje, hogy kezdeti lépéseket tegyünk a virtuális valóság felhasználásában és a mostani tapasztalatokból tanuljunk, mert amikor a virtuális valóság hirtelen népszerűvé válik, erre már nem lesz lehetőségünk. Aki most lemarad, az a jövőben kimarad. Bowman úgy gondolja, hogy a VR sikerének kulcsa az az érzés, hogy ott vagy, abba a térbe tartozol és a virtuális valóság válik számodra valósággá. Bármi, ami az érzékszerveiden keresztül megzavarja ezt az érzetet, akadályozza a VR népszerűsödését.

Egyszerűbbé válik az alkalmazásokban használt térképek elkészítése
A rendezvények digitális világa